Turkeyday is a special day.

According to Alex.
Jag sitter och funderar på allting angående Asien, vilket jag oftast gör nuförtiden (haha), och genom att spara 4000 kr varje månad + studentpengar och födelsedagspengar jag har fått blir det ca. 50000. Men om jag börjar slappa nu och köper kläder istället för att spara allting, kommer det gå åt piphålet. Så skärpning!

This years love had better last
Heaven knows it's high time
I've been waiting on my own, too long
When you hold me like you do
It feels so right, oh now
Start to forget how my heart gets torn
When that hurt gets thrown
Feelin' like I can't go on.




Beloved mum, you can do anything u want.
I'm out. Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback